Nödlösningen är här!

2011-02-27, 18:41:43 / Kategori: Tolvans Vardag

I´m Back!
Tro det eller ej, men det finns faktiskt en tredje dator i mitt hus. Nämnligen "förenings datan" som vi kallar den, alltså min mammas jobb data med en massa viktigt på. Jag får använda den under en regel, att bara få blogga. Jag sa till mamma tidigare att jag inte tycker det är nå jobbigt att vara utan datorn men att inte får blogga kan vara svårt. För min blogg rör ju en massa hundra andra med som vill läsa min blogg. Facebook därimot klarar jag mig bra utan. Får absolut inte vara inne på facebook eller något annat förutom bloggen. Jag ahr verkligen lärt mig min läxa att vara otroligt varsam när man sitter vid datorn, iallafall hemma (Med skoldatorn kan man porrsurfa hur mycket man vill), Haha nejdå ;)

Men nu är jag tillbaka och jag kommer kunna blogga, så ofta jag får tid!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk