Mitt liv är ett enda stort kaos!

2011-02-11, 20:47:25 / Kategori: Tolvans Vardag
NU, efter 2,5 timmes bussresande är jag hemkommen. Min dag har varit väldigt speciell och mycket nya intryck har min hjärna fått upplevt, läs noga nu och försök hänga med.
Min buss till skolan går kl 7 på morgonen, men eftersom vädret var cp blev bussen inställd. pappa fick skjutsa in mig till skutskär där jag väntade på nästa buss till gävle. det blåste som in i helvete! väl framme i stan bytte jag buss ännu en gång tills ätra där jag skulle på studeibesök med klassen på ett hem för barn med funktionshinder. Det avr kul. Efter en timme fick jag sluta och då åkte vi tillbaka till skolan för att käka, då ringer min lärare och säger att alla lektioner framöver är inställda pga av sjukdom osv...
det var ju kul att man åkte in till skolan i onödan. kl var 10:30 och jag kunde inte åka hem då  för jag skulle bowla kl 4 med kompisarna, jag stannade kvar i skolan fram tills 12 sen drog jag ner till boulogner skogen och fotograferade medans solen sken. Gick och shoppade efter, det blev tilslut ett par vinröda chinos, gul-grå randig tröja och ett par nya dyra hörlurar till mobilen. Efter shoppingen käkade jag på mc donalds med kompisarna. Bowling stod på tur sen och jag kom självklart sist -.-
efter bowlingen skulle vi åka med 17:30 bussen, det stod "tierp" på bussen och jag trodde den skulle gå via skutskär, men nejdå. Den gick DIREKT till tierp och stannade inte innan, så jag fick åka ända dit. Var tvungen att byta buss där tillbaka till skutskär och sedan byta buss igen till gårdskär. efter 2,5 timmes busskörning hem är jag äntligen hemma. Min hjärna är helt död, ont i nacken av allt bärande av kamera, kläder m.m. Magen gör ont tack vare stressen. Orkar inte blogga mer idag, ni kankse förstår efter omständigheterna?

Mitt liv är kaos just nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk