Jag hatar att skriva på tagentbord!

2011-02-01, 21:43:00 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Alltid när jag skriver ett inlägg här på bloggen hittar jag på en massa stavfel, inte för att jag kan ordet utan att jag skriver för snabbt så bokstäverna kommer fel. Det gäller oftast när ett A eller E finns med i ordet. måste alltid ändra och fixa alla fel hela tiden. så jävla drygt! borde skaffa mig en eget språk, det skulle se ut nå liknande som detta:

avr = Var
avrt, avrit = Vart, Varit
komemr = Kommer
ahr = Har
efl = Fel
agnska = Ganska
odtter = Dotter
asnt = Sant
ihnenr = Hinner


Jaa ni fattar? Men om ni ser något stavfel som liknar något det som är över förstår ni nu vad det betyder ;)

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)



2011-02-02, 10:38:08 URL: http://sannalitens.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk