Glömde bort att jag hade en blogg, Haha!

2011-02-17, 20:44:38 / Kategori: Tolvans Vardag
Sorry för att min uppdatering har varit ganska kasst den senaste tiden, det beror på att min data ej vill funka men nu har jag köpt lite saker så att den kommer funka finfint inom kort! det som har hänt idag är....Skoldagen var helt värdelös, hade sexualkunskap i aulan som var underhållande (Filmade en massa roliga frågor som ni får se sen). Efter det blev det snak om isvak. Har inte nämnt det här på bloggen tidigare men på tisdag ska jag bada isvak, alltså bada i HAVET på idrotten. Kommer bli jävligt kallt! men en upplevelska ;)
På barn och ungdomssjukvården kollade vi bara på två små filmer och sen fick vi sluta tidigt, skönt. När jag kom hem käkade jag, tog mitt dagliga pass med skidorna och sen fixade jag med hemsidan till GGIoF´s som jag är inläggs och webbdesign ansvarig för. Skrivit det här forut och nu har det blivit av. Håller på med flyttning av domän och så. Ni får se allt när det blir klart (Troligtvis nästa vecka). Annars är allt lugnt just nu och livet leker. Har lite hemliga projekt som händer just nu men berättar om det när allt blivit klart där med ;)

Bye bye!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk