Först min dator. Sedan föräldrarnas....

2011-02-26, 17:05:20 / Kategori: Tolvans Vardag
Ååh jag blir så jävla lack och vill slå sönder något! Ni vet redan allt som hänt med min dator men nu har jag lyckats förstört mina föräldrars dator med. Har lärt mig min läxa att aldrig läsa en blogg igen. Speciellt inte kissies! Tur att min dator är på lagning och när jag får tillbaka den ska jag ta hand om den väldigt varsamt! Mobilbloggar nu och jag får blogga igen när jag får tillgång till dator igen. Förhoppningsvis vill föräldrarnas dator funka snart. Annars lär det dröja innan jag kan blogga igen =/ har förberett en inlägg sen tidigare som kommer ut senare ikväll. Ska iväg strax till familjen muhr och äta middag och kolla på tv. Håll koll efter mer damp inlägg!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk