Finally friday

2011-02-04, 17:04:15 / Kategori: Skolan
Så skönt att komma hem på fredagarna och njuta av ledigheten, skolan var lugnt och inget speciellt hände. Efter skolan drog jag och frida ner på stan och käkade på mc donalds, var så jävla gott! Dom hade renoverat om där helt och var mycket fräschare nu.
Sedan gick jag själv till JC och prövade chinos, dock passade inget mig. Medium satt bra vid benen men för trång vid midjan. Prövade large också men den var klart för stor -.- Fick hjälp av personalen som var snäll, ska komma tillbaka nästa vecka och så ska dom sy om lite på byxorna, helt gratis ;) hittade också en snygg tröja men fick så bråttom till bussen och jag hann inte köpa nått...

Har nyss åkt skidor för att bränna bort lite kalorier från feta maten jag käkade idag, ikväll kommer gamla kompisar hit. Så vi räkna med dålig uppdatering!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk