Börjar bli sjuk ;(

2011-02-08, 17:33:07 / Kategori: Skolan
Idag mär man inte topp, känner att jag börjar bli sjuk. men det är inte så konstigt när det är as många som är sjuk. Skolan var ganska lugn som tur var. Hade omvårdnad på morgonen och då gick jag, zena, anisa och frida till apoteket vid södertull. Jag och frida skulle fråga om läkemedel vid Crohns sjukdom (En tarmsjukdom vi jobbar med). Men hon som jobbade vid kassan visste inte enns vad det var? det tycker man endå om man jobbar på ett apotek? okunnighet gillas inte!
Svenska och engelska stod på tur sen, blev lite babbel om allt möjligt, på slutet planerade vi inför morgondagens trivselkväll med klassen i skolan på kvällen. det kommer bli kul men hoppas jag mår bättre då.

Strax ska jag iväg till ungdomsgården för att kolla på film, see you later alligator



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk