y= kx + m

2011-08-15, 21:20:26 / Kategori: Tolvans Vardag
Sådär då har man varit iväg ett tag och fått lite proffisionell mattehjälp av en som bor lite längre bort. Fatade nada i början för matteprovet jag ska göra imorgon gjordes första gången när jag var utomlands, så jag var aldrig med på genomgångarna och med det så ahr jag aldrig förstått mig på algebra och linjära funktioner på Matte B nivå. Tills nu...
Glad att jag har sån tur att jag känner några som är väldigt bra på matte. Igentligen är jag inte dålig på matte för jag har klarat alla prov bra förutom denna som berodde på utomlandsresan.

Imorgon gäller det, 08:30 är provet och min buss går kl 7 så jag hinner öva lite på bussen. Måste klara provet om jag vill bli Sjuksköterska! annars får jag läsa om HELA kursen på Komvux -.-' Ska fanimej klara detta prov så jag slipper matteplugget för gott!!!!!

Mohamed

Gilla min bloggs sida på facebook så länkar jag dig på min blogg.

Kontakta mig när du gillat gruppen! :)



http://www.facebook.com/pages/nattstadsemohamedtouzari/181766725226351



2011-08-16, 04:13:42 URL: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk