Speciell dag i skolan!

2011-08-31, 17:12:18 / Kategori: Tolvans Vardag
Hallojsan alla, lite piggare idag än vad jag brukar vara. Skolan var ganska lugn, hade lektion på morgonen sen 3 timmars lunch! så vi gick ner på stan och käkade för att fördriva tiden. Träffade på en bloggläsare vilket är kul, var länge sen sist. Träffade på många ofta förut när jag provocerade lite och skrev mer om humor å så. Aja jag käkade kina mat vilket är en av mina favoriter, mumsigt ;) Sen hade jag bara en lektion till och slutade efter det.

Vet inte vad som händer ikväll, ska försöka börja gymma igen nu igen. Vill såååååå gärna ha emr muskler. Inte viktigaste om jag ahr magruter och så men huvudsaken om jag har bra kondis!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk