Bloggidé - "Veckans Tema"

2011-08-03, 09:34:00 / Kategori: Tolvan Tipsar
Hallojsan på er, uppe tidigt jag idag. Klockan är bara efter nio och jag är redan uppe, kan det stämma? Haha nej det gör det inte! Detta är ett tidsinställt inlägg som jag skrev kl 01:30, sover just nu men jag ville bara meddela om att en ny bloggidé är på G. Veckans tema kommer jag kalla det, det går ut på att jag gör ett foto efter ett tema som antingen jag själv valt, eller det ni läsare vill se. Börjar med temat "Skräck/Rädsla", så det kommer komma ut en eller flera lite läskare bilder som jag tagit på mig. Alla bilder som har med veckans tema kommer jag att medverka i, så håll utkik! ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk