R.I.P Moppen ='(

2010-10-26, 14:30:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Efter jag åkt hem från den hemliga saken igår så hade min gas på moppen frusit fast. Fick lite damp och tänkte "HUR FAN SKA JAG KOMMA HEM?".
Så jag tog tag i gaseb och drog bak den med all kraft jag hade. Då släppte äntligen den! MEN då kände jag hur ös gasen satt väldigt lös. Då prövade jag starta moppen och då gasade den på för fullt utan att jag gjort nått. Förstod då att gasen hade fastnat på fullt när jag drog bak den med all min kraft. Försökte dra tillbaka den men inget hjälpte och moppen bara gasade. Tänkte då att jag kunde starta moppen och åka på full gas hem fast jag fick bromsa hela vägen hem. Men när jag stod startberedd på vägen och skulle köra iväg så märkte jag att bromsen inte tog nått. Så då var jag tvungen att åka hem i full gas och min moppe kan gå upp i 80 km/h. Så Nej tack!
Jag gick med moppen då till en kompis och fick skjuts hem.

Moppen är ju minst 6-7 år gammal för vi köpte den för typ 4 år sen och då var den begagnad. Den har varit med om två stora krascher (En med syrran, en med mig). Har varit mycket krångel med den och jag tror den gjort sitt nu!
Ni som inte sett den får se den i serien som har premiär nu i veckan. Då kanske ni förstår att den skapar problem x)
R.I.P

Syrran

ehh, moppen va helt ny när jag köpte den för 4 år sedan!!!



2010-10-26, 17:20:46

Tolvan svarar

haha nej det var den inte!



2010-10-26, 17:55:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk