Read my Estonia friend Lindas blog!

2010-10-26, 21:37:20 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar
Ni som följt min blogg vet säkert vem hon är.
Ni som inte vet kan jag berätta kortfattat om henne:

Hon heter Linda kallas. Bor i Estland och jag har väldigt bra kontakt med henne.
Tycker det är så kul att få ta del av andra kulturer, Sen så är det bra engelska träning ;)
Hon är väldigt som person och social. Smart med!
Hon har ingen koppling till sverige, vi fick kontakt genom facebook och nu snackar vi på msn om dagarna. Hon älskar även min blogg (vem gör inte det)? haha nejdå ^^
Det bror nog på att jag lägger ut så många bilder. För hon fattar inte ett skit om svenska, haha

Linda har en blogg, Så jag tycker ALLA ska kika in den på: http://linda-jo-blog.blogspot.com/


Visst är hon vacker? (^_^)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk