Bilder från 90 års firandet

2010-10-09, 18:05:47 / Kategori: Tolvans Vardag
Finally home, är så jäkla mätt nu så jag tror jag skippar tårtan. Alldeles strax kommer släktingarna hit, Kom precis hem från restaurang Kungsådran ^^


Här höll vi till


Reserverat, Daah ;)


Här är pappas släkt samlade =)


Varmrätten Var Fläskfilé black and white med mustig balsamicosås spetsad med portvin samt bearnaisesås och rostad potatis, mums!


Till efterrätt åt jag Brownie med mörkchoklad och Bärmousse, supergott!!!
Lyxig mat är sååå Tolvan style ;)


Sen lite fint utanför bara, går ju liksom inte att gå förbi en fin blomma utan att ta kort på den?


Just nu är hösten som finast! Imorgon ska jag ta mig ut och ta dom första höstbilderna =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk