Årets pinsammaste händelse skedde idag

2010-10-29, 16:13:47 / Kategori: Humor
har aldrig uppskattat höstlovet så mycket som nu.
Dagen började i skolan med Barn och ungdomssjukvård, håller på och skriver om barnets utveckling under det första året.
Sedan var det matte och där skedde inget kul...
Efter skolan drog jag ner och käkade på stan med Zena och Anisa, donken ofc! ;)
Kollade sen på kläder och så och jag hittade ett par snygga chinos, men när jag skulle betala så funkade det inte, det visade sig att jag inte hade pengar på kortet. Glömde ju föra över pengarna -.-'
får köpa det på måndag då jag ska in på bio. Sen när jag satt på bussen och åkte förbi polhemskolan så nyste jag hur högt som hellst, OCH TROR NI INTE JAG BÖRJADE STÖRT BLÖDA DÅ?! Jag hade ju inge bomull eller papper på mig? så ja fick stoppa snabbt upp min vante för att hindra blodet att strömma ut över kläderna. Min hand var då helt blodig och jag vill inte veta hur många som såg detta. Sen lyckades jag komma in på en toalett innan bussbytet mot gårdskär och göra rent allt från blodet.

Fattar ni hur pinsamt det var? helt jävla nerblodad i ansiktet...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk