Värdelöst!

2010-11-02, 11:06:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Tänkte att jag skulle berätta om gårdagens besök till biosalongen.
Det var tur att jag hade en biobiljett innan, men fick betala 30 kr extra eftersom det var 3D. Filmen i sig var väldigt äcklig, usch!
Men själva 3D effekterna sög!! jag råkade skrika till lite i början av filmen då det var reklam för att en fjäril hoppade i fejset på mig xD Typ 15 minuter in i filmen laggade den av och allt stannade bara i några minuter, alla bak "vad är det som händer"
men när själva filmen började var det bara texten som var 3D och filmen var väldigt lite sånt. Lyckades även ramla i trappan när jag skulle lämna biljetten, haha.

aja nu har man lärt sig sin läxa att man inte ska lita på SF när det gäller 3D!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk