Vad tycks om nya designen?

2010-11-21, 19:12:00 / Kategori: Design och Skapande
Hello hej, har varit ute på hemliga ärender under eftermiddagen. Fixade klart designen igår och tänkte fira min comeback med ny design. Det vart blå som dom flesta önskade sig. Headern gjorde väldigt enkelt för jag orkade inte fixa till något snyggt. Har haft fullt upp i flera dagar nu och ville bara få ut designen nu kände jag!
Så jävla sur att ingen kommer in på någon blogg som bloggar hos blogg.se.
Bloggen har legat nere i flera timmar och jag förlorat massvis med besökare = mindre pengar ='(

Vad tycks om nya designen då?
Ser ni inte nya designen tryck F5, funkar det inte får ni försöka senare ^^

Anonym

Tycker du ska välja en annan bild på dig själv, inte den med stirrande ögon



2010-11-22, 07:37:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk