Sugen på att fota andra

2010-11-04, 11:21:00 / Kategori: Naturbilder
Nu när man knappt kan ta några naturbilder eftersom landskapet inte är så vackert tänkte jag variera mig lite genom att fota andra. passar ju bra? önskar bara att jag hade en egen liten fotostudio!
Är ni sugen på att bli fotad, maila då om ni bor i gävle trakterna: [email protected]

Här kommer några verk när jag fotat andra:


Min syster och Jimmy vid Gårdskärs fiskehamn ^^


Syrran


Min bästa kompis ellen =)


Min FD vän vikkan, tyvärr vill hon inte umgås med mig för hon har roligare med gubbarna...


Mina två vackra klasskamrater Hannah och Maja ^^


Cissi ^^


Underbara kusin kajsa!


Morgan ;P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk