Snöstorms Tisdag

2010-11-09, 16:02:43 / Kategori: Skolan
Inte var det kul att vara utomhus idag, fast på morgonen och i gävle snöade det inget? Hänt lite saker nu i skolan idag. Imorgon är det öppet hus på polhemskolan, självklart kommer jag vara där ;) berättar mer om det snart!
Sen så har vi börjat med en pjäs på svenska då jag och sex till ska spela "Romeo och Julia", spännande ^^ Fast jag ska inte vara romeo om ni tror det. Ska spela "Paris" som också är kär i julia.
Till sist så ska jag vara med och delta i den årliga Katastrofövningarna. då jag får spela en patient med något fel och så får några sjuksköterskor på sjukhuset träna att behandla mig. Längtar!

Tänkte gå ut och fota lite coola bilder i stormen men ångrade mig för jag vill förstora kamera...
Trisst att bara sitta hemma ;/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk