Skulle behöva ett till lov nu!

2010-11-14, 18:16:11 / Kategori: Tolvans Vardag
Det finns så mycket jag vill göra just nu, Är tre saker jag kommer på just nu. Finns säkert mycket mer...
Det första jag vill ha klart är Skräckfilmen jag ska medverka i som jag vill komma igång och filma.
Manuset är klart och bestämt.
Början av filmen utspelar sig på dagen och det hinner jag aldrig spela in på vardagarna då jag är i skolan. Så det måste vi ha gjort klart nästa helg! för stor del av filmen kommer utspela sig i mörkret, det kan man ju spela in först nu i veckan? kanske imorgon? vad vet jag, inte jag som bestämmer...
Kommer bli väldigt kallt att vara ute på kvällerna när det är snö, fast jag tror det inte är det i skogarna. Tur att man inte är mörkrädd då ;)

Den andra saken jag vill ha gjort är musikvideon, Tänker inte avslöja förmycket nu, det är ganska hemligt! Kan ge er en ledtråd: "Låten heter som en figur i djungelboken + Väg".
Det kräver också tid när det är dagsljus, så jag kommer ha ganska fullspäckad i helgen.

Tillslut den tredje saken är Djurfotografering, Ska ägna ner mycket mer tid på att fotografera djurlivet här i Gårdskär nu när naturen inte är så vacker...
Det kommer kräva mycket tid för jag vill hemsk gärna få en bra djurbild innan Auktionen är. Vet ju att folket älskar djurbilder, men har ju reserv annars som jag tänkt ^^

Ja ni ser ju hur mycket jag har för mig...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk