Ombyggnation på G

2010-11-24, 21:23:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Kommer ske en del förändringar, håller på med en ny design (igen). Har inte fått någon kritik om designen jag har nu men min design känns för enkel och jag håller på med en mer "proffisionell" design. Kan så mycket mer inom design och det känns lite skamligt att göra en sån "enkel" design... Kommer ta ett bra tag att få den klar nu när detaljerna och ALLT ska ändras!
Har suttit flera timamr igår och idag, har fortfarande väldigt mycket och jag har inte änns gjort en header? Bakgrunden är klar och jag fixar med menyn som tar låååång tid att bli klar -.-'
Tänker inte avslöja förmycket nu och jag kommer inte säga när den är klar utan ni får hålla utkik den närmsta framtiden (den blir nog inte klar den här veckan).

Har ni önskemål på idéer som ni saknar på bloggen så skriv en kommentar ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk