Miscellaneous

2010-11-22, 19:44:47 / Kategori: Design och Skapande
En till funktion jag lärt mig på kameran är speciella gula effekter som uppstår när man ställer in systemkameran att ta en bild i minst 5 sekunder och medans dom 5 sekunderna går ska man föra kameran fram och tillbaka. Om det finns något som lyser i rymmet kommer bilden att bli konstig men fin (anser jag). Upptäckte detta av misstag och jag kallar funktionen för "miscellaneous" bara för att jag älskar ordet x)
Här ser ni några bilder så ni förstår vad jag menar:


När jag ställde in att bilden skulle tas i 5 sekunder så förde jag kameran runt lite och då korsade jag en lampa vilket gjorde att ljuset från den åkte längs mittenlinje :P


Sen när jag ställde in att bilden skulle tas ännu längre, ca 10-15 sekunder fångades mycket mer ljus i bilden och det bildade ett härligt ljussken!


.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk