Måndag

2010-11-15, 16:18:01 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena tjena, Då var måndagen avklarad.
Dagen började med en riktig skakig åktur med bussen, tror det var något fel för jag satt längst bak och allt fett på kroppen bara gubba uppochner xD måste ha gått ner i vikt av alla vibrationer?
Sen hade vi Naturkunskap, läraren var sjuk så det blev inte mycket gjort...Efter det var det engelska då vi håller på med Högtidsarbete. Jag, Zena, Anisa, Laura och Naneth håller på med Halloween, vi har planerat en massa läskigt. Jag och Zena står för musik och klädsel ;)
Musik hade vi sista lektionen. Har äntligen fått börjat lärt mig något, tur det annars hade jag börjat skita i att gå dit!

Vådret just nu är helvetet, går ju inte att vara ute längre? Måste verkligen lära mig tänka nya banor för fotografering. Vill börja fota lite mer modellbilder, men vem? Någon som är sugen?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk