Lyskväll + Fam. Muhr

2010-11-07, 00:28:42 / Kategori: Nattbloggning
Nu kom jag precis hem, har haft det supertrevligt och blev en bra avslutning på Höstlovet. kvällen började frågesrunda rund en liten del av byn,man fick ju också se alla snygga marschaller(stavfel) som alla tänt längs gatorna ^^
Jag fattar inget av frågorna typ, Men jag blev DJUPT CHOCKAD när dom sa senare vilka som var bäst och skulle få priser så kom jag TREA? :O
Shit, jag vann är dom äldre som knoddade frågorna? snacka om tur!
Efter frågerunda var det musiktävling, orkade inte vara med på det utan snacka med cissi istället. Fotografen Nils Olof Engberg hade utställning av sina vackra naturbilder och jag fick se över 100 bilder han hade tagit, Han har verkligen en stor talang och en svår konkurrent till mig, finns ju en till fotograf med som är ganska känd. Aja det behövs unga och kreativa fotografer (som mig). Den 2 december ska ju en eller två tavlor jag tagit säljas på auktion ;) Efter lyskväll gick vi hem till familjen Muhr och åt lite lätt och ahde det mysigt, Jag och Cissi gick ut och fotade stjärnorna, Det blev riktigt magisk men ni får se bilderna imorgon (eller idag blir det ju?).

Just nu dampar jag lite för tagenterna verkar glappa och typ alltid är det någon bokstav som försvinner i varje mening så jag måste fixa till allt hela tiden -.-'

Bilderna från idag får ni se imorgon!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk