Hemma från Bockinvigningen

2010-11-28, 18:58:59 / Kategori: Naturbilder
Hoppas alla gävlebor var och kollade på bockinvigningen, fyrverkerierna var otroligt vackra! Har tagit en massa kort så det kommer bli många inlägg om detta, haha nerå ;)
Iaf...kom till stan efter två och jag drog till ÖoB för att köpa lite ramar, fick hem tre styckna. En var till tavlan som ska säljas på auktionen och två riktigt snygga ramar som jag ska göra tavla hemma. Kom på en liten idé men tror det är lite olagligt så jag håller det för mig själv x)
Efter ramköpet åkte vi ner mot stan och knallade runt där innan invigningen började. Var väldigt mycket folk där ska ni veta, tur att man kom rätts så långt fram. Vi får väl se om bocken brinner ner iår som den är känd för att göra.


Rådhuset var vackert pyntat!

Här är den berömda Gävle Bocken ;)




Jaa ni ser att det var jäkligt mycket folk!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk