Fotade stjärnorna

2010-11-07, 11:59:00 / Kategori: Naturbilder
I letan efter nya föremål att fota tog jag och Cissi en tur ut igår natt och fotade stjärnorna, Jag trodde inte man kunde göra det med systemkameran, men lyckades klura ut hur ^^
Väl ute lyckades jag se TVÅ stjärnfall, aldrig dom så klart som nu, helt magisk!
Törs nog säga att en av stjärnfallen var en Komet, för den var enorm och jag har aldrig sett nått liknande förut, och "kometen" åkte ganska sakta förbi, inte så sakta som flygplan eller snabbt som meteorer. Aja ni fattar säkert inte mitt astrologi snack ;)


.

Vilken känd stjärnbild kan detta vara? ;)


På vissa ställen blev stjärnorna blåa ^^ Fint!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk