Boringgggggg

2010-11-24, 15:28:55 / Kategori: Tolvans Vardag
Dagen har varit ganska trist och värdelöst, känner mig på allmänt dåligt humör och bloggande ligger inte på högsta prioritet!
Alla lärare i hela kommunen var borta på utbildning, flera skolor hade stängt men min klass var några av dom klasser som inte fick ledigt idag. Matteläraren var självklart i skolan för hon skulle inte gå på utbildningen. Men fick ändå sluta kl 1 så det var något positivt ^^

Gick nyss ut och gjorde mig ett försökt att få till lite bilder i snöstormen, fingrarna var isbitar när jag kom in men vad gör man? Måste ju få lite bilder för att bloggen ska rulla igång ordentligt igen! Bloggande är lite som ett yrke, fast utan lön om man itne är storbloggare?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk