Bilder från Lyskvällen + Fam. Muhr

2010-11-07, 14:24:00 / Kategori: Naturbilder
Här kommer bilderna från gårdagen:


.

Såhär fint var det upptänt längs byn ^^


Sen blev det musiktävling


Drack varm chocklad istället, för jag kunde ändå inga av musikfrågorna


Sen blev det prisutdelning och jag kom ju trea i frågerundan ;) wohoo jag klådde dom äldre!


Sen bar det av till Fam. Muhr för att käka Räk creps och fetaost sallad


Cissi redo fotning


Fin växt med smålampor i ^^


Skaffade två piercingar, mycket goda med löksmak! ;)


Lyckades få se ett rådjur, dock verkade den inte bry sig om mig utan stirrade framåt hela tiden


Bubbel Drubbel


Den gulliga och glada pumpan ^_^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk