7 Dagar - Dag 2 (Därför bloggar jag)

2010-11-30, 20:01:43 / Kategori: Tema dagar
Nu är det dag 2 på min tema dag, ska prata om varför jag bloggar. Kommer inte bli så lång text för det finns inte så mycket att säga, haha.


Kommer ihåg sommaren 2009 då jag började läsa några få bloggar innan jag själv började. Läste hur lätt väg det var att bli känd genom att bara blogga, blev väldigt sugen på kändisskapet så mitt första själv till att jag startade en blogg var för att jag vill bli känd ( Har fortfarande det målet). Men det visade sig vara liiiite svårare än trott för min blogg var ju inte direkt bra i början? ni kan ju kolla i arkiven så ser ni mina första inlägg ;)
Vet att jag hade 19 besökare första dagen jag började blogga och jag höll mig runt 25-30 läsare/Dagen i ett par månader. det gick väldigt sakta uppåt och det var svårt att locka läsare när jag inte hade speciellt bra humor, kassa mobilbilder. Vart mest bara snack om min vardag och annat tråkigt. Men min blogg lyftes ju upp efter jag kom ut som bisexuell och då lockade genast många fler, när jag införskaffade mig systemkameran höjdes kvalitén på bloggen och jag utvecklas ständigt för att göra bloggen perfekt!
Har ju nått mitt mål lite? för jag blir ganska ofta igenkänd på stan, fast ingen kändis nejnej, haha. skriver väldigt sällan här på bloggen om jag träffat på ett fans under dagen, är ingen person som skryter om det utan jag visar istället min uppskattningen till personen det handlade om =) Fast min kompis Maja kan bli lite mallig när hon umgås med när hon får se när folk skriker åt mig på stan, hahaha. Skitsamma nu kom vi ifrån ämnet!
Det enda som jag saknar i bloggen är en liten inkomst, så svårt att tjäna pengar via bloggen då ingen klickar på annonserna och jag har för få läsare för att tjäna pengar per visning. Kan säga att jag tjänar 3-5 kr/Veckan....Inte mycket det! orkar inte lägga ner tid för att få in pengar. Fast jag bloggar ju inte för pengarnas skull utan för er (Även om det var tvärtom i början).

Det vart längre text än trott, bra där Martin, bra där

rebecca

hej, jo det är bara fint sjd?: ) tackar!



2010-11-30, 22:33:45 URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk