Visste ni att jag haft huvudrollen i en film?

2010-07-23, 17:24:13 / Kategori: Skvaller
2006 var jag med i en film som spelades in i älvkarleby, den handlade om en vanlig skoldag och om mobbning. JAG var den som spelade mobbaren mot en oskyldig tjej. Det tråkiga var att jag dog genom att bli ner knuffad från en lång och brant trappa ;O
Kollade på den här filmen idag för det var ett tag sen. Kommer ihåg hur kul det var att spela "mobbaren". Jag är ju en bra skådespelare som kan leva in mig i andra roller ;) hade toalt glömt bort filmen så därför har jag nog aldrig nämnt detta i bloggen förut, men nu vet ni.


Tog lite misslyckade bilder från filmen på tvn.


En del saker exploderade. höhöh


suddig bild men det är jag som springer iallafall...skulle snart dö i filmen ;'(


usch det var fula personer med i filmen också...


Här är tjejen jag mobbade i filmen och som dödade mig !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk