Nu ska jag bleka tänderna igen!

2010-02-08, 21:42:24 / Kategori: Tolvans Vardag

klasskamraterna tyckte det hade blivit lite resultat sen sist..
nu ska jag ett till försök och hoppas det blir vitare den här gången!



bara två penslar med olika funktioner..



och för er som missade förra gången jag blekte tänderna eller för dom som vill se hur det går till kollar på videon =)

Alexandra

Tack för kommentaren :)

Det där använder jag också, och tycker den ger resultat :) Använt den i flera år, men som rökare och kaffe/vin-drickare så får man fortsätta:)



2010-02-08, 22:24:03 URL: http://trixiedeluxe.se

Martin"tolvan"

okey låter bra =)

sluta röka och dricka kaffe så får du nog se på bättre resultat ;)



2010-02-09, 16:16:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk