jadu..?

2010-02-17, 18:01:49 / Kategori: Tolvans Vardag
Har funnit lite fel med denna design..det går nämnligen inte att ändra något i stilmallen för då kommer denna text upp:

??? -.-'

Och sen så har jag märkt att designen är inte lika som dom sa att den skulle vara! liksom bilden jag lag ut igår visar att menyn är annorlunda. tycker inte min meny är fin men jag kan ju inte ändra....ååhh!!
ska ta kontakt med designenskaparen kan jag lova!

Jaa ni ser skillnaden på menyn på bilden och på min blogg.

julia

supersnygg design men varför har du ingen header? :)



2010-02-17, 18:19:20

Martin"tolvan"

håller på fixa en ny header men har designen att fixa klart först =)



2010-02-17, 18:23:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk