fan vad arg jag är ;@

2010-02-10, 21:44:29 / Kategori: Tolvans Vardag
kollar på efterlyst nu på trean..
blir as sur när jag ser hur folk kan misshandla andra utan andledning.

och sen så fick jag se att dom pratade om en man från kamrat.com..han var pedofil och tvingade tjejor att ha sex med han.
jag är ju medlem på kamrat och jag såg vad han hette där så jag sökte upp namnet och hittade honom. självklart skickade jag världens hatmail till honom.
dom har annu inte hittat han..

haha malin..vi hade rätt att det var en pedofil sajt x)

malin.

ja de är de verkligen! :s



2010-02-10, 23:11:07

Anonym

vad tycker du om pedofiler? går det göra ngt åt dem?



2010-02-16, 10:01:29 URL: http://gilrishness.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk