euuw

2010-02-06, 16:05:24 / Kategori: Tolvans Vardag
okey så här ligger det till. när jag åkte skidor så märkte jag inte att det var lite små stenigt där jag åkte. så när jag åkte över där så tog det tvär stopp och jag flög frammåt och slog i knäet hårt. jag torkade bara bort snön och fortsatte åka. sen märkte jag att det var lite klibbigt när jag åkte så då stannade jag och kollade på knäet. då såg jag att det var alldeles blodigt. men jag tog det lugnt så jag satte mig ner och tog bort blodet med snön och jag är ju som jag är så jag satt och studerade såret och kollade på dom döda hudcellerna och in i såret x)
men jag åkte tillbaka hem. blödde typ i en och en halv timme men nu har det slutat!


nu ser det iallafall lite bättre ut när man har torkat och gjort rent såret

danne

vem fan tror du att du är , tror du att många kollar på din blogg eller? du har ju knappt några kommentarer på alla dina bilder haha



2010-02-06, 16:29:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk