Dyyyyrt!

2010-02-10, 15:17:21 / Kategori: Tolvans Vardag
skön dag hittills. gick ara till skolan fram tills lunch och sen drog jag till tandläkaren.
hade jättefina tänder sa dom men jag ska bara bli lite nogrannare med att borsta tänderna längst bak.
passade även på att fråga lite om tandblekning när jag ändå var där.
att göra en tandblekning hos tandläkaren skulle kosta runt 3,000kr ;O dyrt!
och då fixar dom ihop en massa saker och så ska man göra det hemma själv. jag som trodde man gjorde det där?
så då kan man lika bra köpa en tandblekning på åhlens för det är typ lika. sen fick jag lite tips hur jag ska använda min tandblekning så jag får det bästa resultatet =)

så dagens tips till er som vill göra en tandblekning är att köpa en ege tandblekning på åhlens för det är billigare och du måste ju göra det själv vare sig du köper en eller gör det hos tandläkaren!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk