avundsjuka!!

2010-02-06, 17:07:42 / Kategori: Tolvans Vardag


"Vem fan tror du att du är ? är du mobbad elr? om du gick i min skola skulle jag fan misshandla dig ....ingen komenterar på din facking bilden .tror du att många kollar på din blogg eller? du har ju knappt några kommentarer på alla dina bilder haha"

svar: tänker inte försvara mig nu utan mer förklara hur det ligger till.
jag bryr mig inte om jag har 1 eller 1000 besökare. min blogg bygger inte på statistiken!
förstår inte varför du bryr dig mycket om mina kommentarer? jag har upp mot 350 besöakre och ändå så får jag knappt några kommentarer. om vi tar te.x kissie. hon har inte mest kommentarer fast hon är överlägset störst?
det du inte tänker på att jag har allas IP adresser så jag har tagit kontakt med blogg.se och anmält detta! ingen hotar mig ostraffat!!

förr så brydde jag mig inte om dåliga kommentarer men nu har jag lärt mig att anmäla detta!
   
   

ditt fan!

seriöst? den som skrev detta måste ha nått fel i hela huvudet! vem bryr sig om man har många kommentarer eller ej?

jättebra att du anmälde detta för sånt får inte godkännas.

fortsätt som du gör och du kommer gå långt <3



2010-02-06, 17:23:32

Alexandra

Med tanke på att vi ligger högt upp på Gävles topp10-lista på proffsbloggare så lär det ju finnas de som läser våra bloggar :)

Det finns många idioter till människor där ute, som är rappa i käften men inte tänker på att de är otroligt enkla att spåra. :)



Kram Trixie



2010-02-08, 12:55:35 URL: http://trixiedeluxe.se

martin"tolvan"

haha jaa x)

förstår inte att folk orkar lägga ner tid på att klaga på andra?



2010-02-08, 13:59:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk