ang. mina annonser

2010-02-27, 16:13:12 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


"Hej. ser att du har börjat med att lägga ut annonser på din blogg :)
tjänar du pengar på det eller vadå? hur gör man det??"

Svar: hej! jaa det har jag. japp jag tjänar en viss summa pengar men det är olklart hur mycket för jag får betalt via två olika sätt. den ena är att jag får betalt via klick och den andra för varje 1000 visning.
det kan vara lite krångligt att få ut annonser och hitta rätta företag! Jag har just nu sammarbete med adoperator ( deras reklam hittar nu i menyn). Och så google ADSense (deras reklam hittar ni efter varje inlägg).
men har även ett tredje sammarbete med tradedouble så snart blir det lite mer annonser men inga mängder!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk