Vilken värdelöst dag

2010-12-20, 16:19:05 / Kategori: Skolan
Hade lika bra kunnat stannat hemma idag, efter ha väntat en halvtimme i skolan för första lektionen fick vi veta att läraren är sjuk och vi fick göra vad vi ville. Sen under andra lektionen på engelskan lyssnade vi bara på några redovisningar. Nothing else...
Musik var sista lektionen, då sjöng vi bara några jullåtar och sen fick vi dra hem. Vädret ute är inte det bästa, snöat konstant i fyra dagar nu!
När jag sitter på bussen hade vi självklart en plogbil framför oss och det tog århundrade innan vi kom fram -.-'
Men en rolig sak såg jag, när jag åkte förbi furuvik och tåget åkte förbi oss såg jag att den ena vagnen hette "Liggvagnen", hahahahaha fattar ni hur mycket jag skrattade när jag såg det? xD Fattar ju vad dom menar men det kan misstolkas!

Ska käka strax och sen vara med kompis, vill ut och fota. Har massvis med idéer som ni kommer få se under lovet ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk