upplevt värsta smärtan iår!

2010-12-02, 17:36:25 / Kategori: Skolan
Gud så skönt att komma hem 1½ timme tidigare!
Morgonen började att åka skridskor på brynäsvallen, idag var det säkert 20 minus ute. inte så jätte farligt utan var mest lite kylig om tårna och fingrarna. Men när jag satt på mig skridskorna kände jag hur mina fötter frös ännu mer och jag var tvungen att åka för att få upp värmen i kroppen. Vart lagomt varm i kroppen förutom tårna som sagt...
Temperaturen på tårna sänktes hela tiden märkte jag, tillslut var smärtan olidligt så jag nästan började grina. Tror jag var nära på att få köldskador! fler än jag var tvungen abryta åkningen av smärtorna. kunde knappt röra fötterna. Fick slänga av mig skridskorna och springa runt med kängorna för att få tillbaka cirkulationen. Usch detta var det värsta jag varit med om i år.
Efter idrotten var det omvårdnad, ingen gjorde någonting för vi var klar med allt, totalt bortkastat med tid. Slutet av dagen skulle vi på studiebesök på barnkliniken på sjukhuset, var ganska kul att få reda på lite mer om lekterapin m.m.

Nu ligger jag ingosad i filten och ska ut och fota lite om jag orkar. Sen ska jag ta en lång varm dusch!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk