Nu början kampen om att få muskler!

2010-12-06, 19:17:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Nyss varit ute på en skidtur, som jag åker varje dag ;)
Älskar att åka skidor mer över allt annat! ska verkligen försöka gå upp några kilo (av muskler såklart), no more fat fore me. Räknade ut att jag åkte 17,5 kilometer med skidorna förra veckan, inte dåligt va? alltså, jag åker 2,5 kilometer varje gång jag tar mig ett pass. Inte så långt men finns inget längre spår att åka ännu, får vänta tills slutet av december innan dom börjar spåra två längre spår. Nu kan jag bara träna klassisk stil men snart kan jag åka båda två, satsar mycket på rätt teknik iår. tränade bara upp konditionen förut men nu ska jag höjja ribban!


Ni ska få se lite före-efter bilder, inte varje dag man blottar sig framför spegel emd kamera i handen x)
Eftersom jag är kille finns det en risk att jag kan glömma detta, bra att ni finns där och kan påminna mig att det ska vara gjort denna vecka ;)

Elin [ n e v n a r i e n ]

haha nej men va fint sagt! :'D



2010-12-06, 19:18:44 URL: http://nevnarien.se/

liindblaads

Hej, har nu en tävling i min blogg tsm med en annan bloggare, de ät Salescity.nu som sponsrar oss med ett presentkort från nelly.com på 250 spänn ?

intresserad ?, läs reglerna innan du deltar

kram



2010-12-06, 20:04:25 URL: http://liindblaads.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk