Kändes ju lite Fail...

2010-12-20, 21:10:48 / Kategori: Humor
Haha vill ni veta en lite rolig sak?
När jag skulle åka till min kompis som kanske bor 1,5 kilometer från mig, brukar alltid ta skidorna till henne för det går fortast och är skönast! påvägen dit passerar man en stor åker där det ofta blåser ganska mycket. Idag blåste det väldigt mycket och när jag åkte förbi åkern såg jag i ögonvrån en väldigt stor "virvelvind". alltså en massa snö blåstes runt i en cirkel i en jävla fart. Självklart kom den mot mig och jag försökte undvika den, men icke sa nicke.
Självklart kom den mitt på mig och jag blev inte så stabil utan flög runt lite här och där. Fladdrade lite konstigt och som tur var fick ingen se denna underhållning.
Okej det här var inget speciellt men trots allt, det var ju lite fail?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk