God Jul på er alla!

2010-12-24, 11:09:46 / Kategori: Tolvans Vardag
Gud Jul på er alla! Idag är det Julafton vilket alla vet vid det här laget?
Kommer inte bli mycket bloggning idag, eller ingenting alls för jag ska iväg till mormor och morfar där släkten väntar. Räknar inte med att någon ska läsa min blogg på Julafton, vem gör det liksom? Det snöar sådär fint, tjockt pudersnö ute vilket är perfekt ^^

Men ni får återkomma imorgon på Juldagen då ni får se alla julklappar jag fått och en massa härliga julbilder =)


PS: Bara för att det är Julafton och jag är så snäll så Länkar jag till ALLA som kommenterar min blogg idag, God Jul Önskar Tolvan <3

linnea

god jul martin, jag saknar dig! <3



2010-12-24, 12:38:10 URL: http://linneaaringskog.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk