Före - (Bild på hur min kropp ser innan jag ska nå mitt mål)

2010-12-09, 15:39:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Okej, komemr ni ihåg att jag skulle visa min kropp för er? så ni får se hur min kropp ser ut nu när tärningen har börjat. Sen ska jag fota om några månader igen så får vi se hur resultatet har blivit. Många har säkert redan sett mig utan kläder, vilket alla får göra imorgon då ja ska bada på Fjärran höjder på morgonen med klassen ;)


Inga muskler, bara hängskinn. Fast benen är det enda jag kan erkänna att jag är nöjd med som dom är!
Trots att dom är smala finns det mycket muskler där. Är ju skidåkare och F.D Höjdhoppare, Längdhoppare ;)

Therese

Tack så mycket :)



2010-12-09, 15:53:38 URL: http://bondebrud.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk