Eldshow (med lång slutartid)

2010-12-05, 21:12:00 / Kategori: Naturbilder
När jag var i furuvik kollade jag på en Elshow. Först prövade jag ta vanliga bilder, men sedan tog jag bilder med lång slutartid. Alltså att en bild tas under flera sekunder.
Här ser ni resultaten:


Denna bild är tagen med slutartid 2 sekunder, så bilden är inte så suddig och endast elden som rörde sig snabbt åt olika håll lyckade forma en fin bild, eller hur?


Denna bild är tagen med slutartid 5 sekunder, bilden blir suddigare och eldlågan blir en lång strimma. ganska snyggt eftersom elden endast var en lite prick bara!


.

Dom här 3 bilderna är tagna med slutartid 25 sekunder. Så då bildades ett eldklot som det ser ut på bilderna?
Alltså all rörelse som elden gjorde bildade något magisk! Coolt att man kan göra något så snyggt så väldigt enkelt ;)

ffelicia (:

SV : hejsan :p , tack jag mår bra:)



2010-12-06, 15:57:06 URL: http://kissmyblogg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk