Våga vara ful!

2010-04-23, 19:35:07 / Kategori: Tolvan Tipsar


Dåligt självförtroende är något väldigt många har/haft. Även jag hade det men tack vare bloggen älskar jag mig själv mest av allt!
För att åka självförtroende vill jag tipsa er om en sak som jag aldrig har hört av någon annan? så det här borde bli "Tolvan - Style".
Jag har ju börjat med att lägga ut fula och roliga bilder på mig själv..jag har lärt mig att inte ta åt mig eller bry mig av vad andra säger och det är något som växer för varje dag som går.
Mest av allt tack vare er! läsare som både älskar och hatar mig förstärker min personlighet..
Om man bara lägger ut dom fulaste bilderna på sig får läsarna bara se din fina sida och då när de ser ditt riktiga jag blir dom kanske chockade? så därför visar jag alla mina sidor så ingen höjjer ögonbrynen.
Jag älskar ju att bjuda på mig själv så det är nog lättare för mig att lägga ut en ful på mig själv än för t.ex. en fjortis?
Så jag tjänar bara på att vara mig själv och det har ju visat positivt resultat :)

Har det bra..För det har ja !


.


Hanna

hehe ja, jag är inte så jätte teknisk jag eller! fattar inget alls om mallarna och skit.. ;) det kommer väl de å. Du kanske kan fixa lite om datorerna funkar på måndag ;) see you then!



2010-04-23, 19:55:25 URL: http://hannalarssonlindh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk