svar på tal!

2010-04-10, 14:26:40 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



" Tja det här är enda bloggen jag läser. Jag vet inte varför men jag dras till den?
Jag undrar om du kan berätta lite om blekning och så? Var man köper, hur d funkar osv osv?
Bästa bloggen, och enda! :P "



Svar: Hej! kul att veta att du bara läser min blogg ^^ javet varför du dras till mig. jag är ju snyggast, smartast och helt enkelt bäst? haha nejdå!
det är väldigt många som har frågat vart jag har köpt min tandblekning...tycker jag har har skrivit det ett antal gånger. men den kommer från Åhléns och jag ahr ingen aning vad den kostar för jag fick den från min syrra för hon skulle igentlige ha den till sig själv men hon orkade inte använda den så då fick jag den!

Nu vet ni det ;)


.

rebecca

tack så mycket!:)



2010-04-10, 16:59:06 URL: http://rebeccaerlandsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk