svar på tal!

2010-04-19, 20:36:48 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



" Hejsan :) Jag har inte förstått en sak? men hur lyckats du både blogga mycket varje dag men samtidigt få så mycket fritid?? jag driver själv en blogg men jag har svårt att göra båda :/ "



Svar: Heej! jadu det är en bra fråga! det gäller att prioritera båda och planera sin bloggning. jag tänker oftast ut flera inlägg som jag kan skriva imorgon medans vissa kan man inte komma på i förväg. vet jag att jag kommer vara borta en tag så skriver jag flera inlägg på rad efter varandra medans om jag vet att jag ska sitta hemma hela dagen kan jag ha lite mellanrum. Vill du samtidigt blogga men ha bra uppdatering så skrev flera inlägg på rad för sen har du en bra stund på dig innan du ska behöva blogga igen =)
Planera och prioritera är det som gäller!!
Ha det bra och hoppas du förstod ^^

.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk