Shopping torsdag

2010-04-29, 15:57:29 / Kategori: Tolvans Vardag
Gud vad jag har ont i benet. hårt pass på idrotten idag och sen efter det drog jag ner på stan och shoppade :)
älskar att shoppa och det är så kul att impuls köpa! har ju mycket pengar så då kan shoppa varje torsdag..
Idag vart det inte så jättemycket shoppande men var ändå nöjd med köpet.


ååhh det här var jag så värd ;D


Tröja från JC


Och till sist köpte jag ny tandlblekning från Åhléns =)

.

Linnéa Sjölén

hej, jo jag skulle vilja ha hjälp med min design, den är verkligen inte bra, och om du kunde vara så snäll och hjälpa mig eller om du vet någon annan :)



2010-04-29, 19:46:15 URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk