Nu vill jag veta!

2010-04-04, 00:13:24 / Kategori: Nattbloggning
dagen har varit kul! på kvällen drog jag först till ungdomsgården och var där ett tag...kändes lite som ett förhör för fick en del privata frågor av vikkan haha x) sen drog vi till emil och satt där och kollade på världens sunkigaste film! och det menar jag verkligen!!!
vi skulle ha dragit på fest sen men det vart inget..

Får väldigt mycket frågor om allt möjligt nu för tiden...både om dittan och dattan =/ men det är inte mitt fel att en personen inte har sagt hela sanningen...det är just sanningen som saknas i mitt liv just nu och det är inget annat jag vill veta! men jag har själv inte sagt sanningen till den personen...nej usch vad jag hatar detta!!!
allt är bara för svårt =/


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk