Humor är nyckeln till framgång

2010-04-22, 15:25:17 / Kategori: Tolvans Vardag
Gårdagen hade jag en riktigt bra bloggdag! måste tacka för alla fina kommentarer jag har fått på olika sidor :)
humor är något som många gillar och jag är bara mig själv så det är jättekul att så många uppskattar det.
Om det hade varit fint väder och ingen j*vla snö så hade jag spelat in min parodi film men dte går tyvärr inte =/
så får väl ta det nästa vecka men har mer planer så det kommer komma mycket spännande.
förhoppningsvis kommer filmen vara väldigt underhållande och den kanske når många svenskars uppmärksamhet! för jag har verkligen tänkt ut och planerat en del så det ska bli så rolig men det är svårt att härma en person när det fattas en del material...




Ni ser att enda sen jag började med knasiga bilder och konstig humor så har statistiken bara gått uppåt!! :)
Men jag utvecklas hela tiden så allt möjligt kan hända...



.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk