Härlig moppetur

2010-04-06, 17:19:58 / Kategori: Tolvans Vardag
idag har dte verkligen varit jättefint väder! fick igång min moppe så jag,vikkan och ellen tog en låååång moppetur. tror vi var borta i några timmar?
men jag hade ju inte så mycket bensin kvar så jag fick sitta bakom vikkan senare...


först kollade vi på när vikkan målade..


Sen tog vi och oss på en lång moppetur mot ingermansland x)


sen så tappade vi bort oss så vi var tvungen att stanna och kolla på kartan avrt vi är haha ^^


OMG så snygg jag är med min hjälm ;O


Sen så träffade vi på Emma från gävle som ska vara här i några dagar..ska träffa henne senare med = )


men nu ska jag vara barnvakt åt sockersöta Elias



.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk